Etter ett år med planlegging gikk omsider konferansen The Future of Business av stabelen 15. og 16.juni med foredrag og prisutdeling.
Totalt var det cirka 400 deltakere innom ehandelskonferansen The Future of Business. De tre største trekkplastrene var utvilsomt den amerikanske futuristen Brian Solis og Bryan Eisenberg som omtales som «The father of conversion optimization», i tillegg til nederlandske Wijnand Jongen som leder Ecommerce Europe. I tillegg fikk de fremmøtte høre et tyvetalls andre foredragsholdere fra inn- og utland. Se hele talerlisten. Det var også et stort utstillerområde med vel 30 utstillere, inkludert Klarna, Bring, PostNord, PayPal, EPiServer, Lager & Industrisystemer, Virke og mange flere.
Den første dagen ble avsluttet med festmiddag med prisutdelinger. Det ble totalt delt ut fem gjeve priser.
- Årets Leverandør: Mystore
- Årets Omnichannel: Ark
- Årets Ehandelsleder: Eric Sandtrø
- Årets Logistikkopplevelse: Komplett.no
- Årets Nettbutikk / mest inspirerende: Coverbrands