Moderne plattform hvor kundeopplevelsen er satt i hovedfokus!

24Nettbutikk går inn som en av Hovedsamarbeidspartnerne på eHandelsforum i 2017! 24Nettbutikk har siden 2015 hatt som målsetning om å hjelpe gründere til å lykkes gjennom å tilby en plattform som håndterer salg, markedsføring, frakt, betaling, annonsering, sosiale medier og alt annet som skal til for å lykkes med å gjøre moderne handel på nett. […]

Fortsett å lese

Collector Bank – Den Digitale Nisjebanken

Collector går inn som Samarbeidspartner til eHandelsforum i 2017. Collector er en innovativ, digital nisjebank som tilbyr finansieringsløsninger for både privat- og bedriftskunder. Banken er notert på Nasdaq Stockholm, Large Cap-listen. Hos Collector er IT selve kjernen i virksomheten, hvor over 120 personer arbeider med utvikling som er fullintegrert i resten av virksomheten. I vår […]

Fortsett å lese

Theilgaard Mortensen A/S – Samarbeidspartner til eHandelsforum i 2017

Theilgaard Mortensen A/S fortsetter som samarbeidspartner til eHandelsforum i 2017, og vil bidra til økt faglig fokus på alle arrangementene i 24.01.2017 Theilgaard Mortensen har siden 1999 levert rådgivning og it-løsninger til Nordiske virksomheter, og er i front når det gjelder utviklingen innenfor kjerneområdene e-handel og online kundeopplevelse.

Fortsett å lese

Betydningen av IKKE å satse på Cross Channel!

Til Retail Insight – OmniChannel den 2. mars har vi invitert Louise Byg Kongsholm fra Scandinavian Trend Institute. Hun er administrerende direktør i PEJ Gruppen i Danmark, som er Skandinavias Trend Institute. Louise er også sjefredaktør i TID & tendenser, konsulent, foredragsholder og trendforsker. Hun står blant annet bak instituttets bokutgivelser som: Trendsociologi’ fra 2002 […]

Fortsett å lese

Hva har GUD & FAANG med fremtidens business å gjøre?

– Den digitale revolusjonen skjer ti ganger raskere enn den industrielle revolusjon. Og den teknologien vi har tilgjengelig i dag er 300 ganger mer kraftfull enn ved den industrielle revolusjon. Det betyr at det politiske og økonomiske systemet nå utsettes for en kraft som er 3000 ganger sterkere enn den industrielle revolusjon. Dette forklarer den […]

Fortsett å lese

Returnado vil forenkle retur og klager

Bilde: ANNIKA FALKUGGLA Millioner av kunder returnerer sine kjøp på nettet. Dette koster netthandlerne store summer hvert eneste år. Returnado vil forenkle returprosessen samtidig som de har fokus på å øke netthandlernes lønnsomhet. Plattformen skal hjelpe netthandlerne med å håndtere returene på en smartere måte slik at færre hever kjøpet. I tillegg vil plattformen redusere administrasjonen […]

Fortsett å lese
1 2 3 9