Conversion Performance sommeren 2015

Conversion Performance ble arrangert for første gang i juni 2015. Til høsten gjentas suksessen.

I all beskjedenhet vil vi si at det aldri har vært samlet så mange flinke folk i Norge før for å snakke om konverteringsoptimalisering. Konferansen ble arrangert i forbindelse med konferansen The Future of Business. Interessen var imidlertid så stor at vi har bestemt oss for å lage Conversion Performance som en egen konferanse allerede til høsten.

Her er de som var med 15.juni 2015:

How to Market to the Future Shopper?

BRYAN EISENBERG, THE FATHER OF CONVERSION OPTIMIZATION

Verdenskjente Bryan Eisenberg som omtales som «The father of conversion optimization» og en av verdens beste innen brukeropplevelse og konverteringsoptimalisering på nett. Han pratet om fremtidens markedsføring.

Forstå brukerne dine på tvers av alle enheter

THOMAS BERING, NORDISK HEAD OF PERFORMANCE HOS GOOGLE

For at optimalisere dine konverteringer er det grunnleggende nødvendig å forstå brukernes adferd fra den ene kanalen til den andre. Hvordan måle dette og hvilke modeller finnes? Hvilke resultater kan du få ut av dette?

Slik forsvinner kundene dine

EIVIND SAVIO, FAGANSVARLIG DIGITAL ANALYSE, NEOLAB BY KNOWIT

Hvorfor forsvinner kundene dine? Eivind Savio er en webanalytiker av høy internasjonal klasse. Han fortalte de fremmøtte hvordan man bør gå frem for å redusere kundefrafallet.

Slik skaper du effektivt bedre resultater

JACOB KILDEBOGAARD, WEBANALYTIKER.DK

Jacob Kildebogaard er en av Danmarks fremste innen webanalyse og Adwords. Han viste hvordan man effektivt skaper bedre resultater med AdWords annonsering og Google Shopping.

Optimaliser ditt digitale økosystem

Petter Lindgjerdet, CEO & FOUNDER, MYTOOLS.NO

Petter Lindgjerdet er blant Norges fremste konverteringseksperter. Han fortalte om multikanals CRO-strategier og hvordan du kan utnytte innsikt og synergier innad i ditt eget digitale økosystem.

 

What did E-tailers learn from Retailers? Absolutely nothing!

JOHN EKMAN, CHIEF CONVERSIONISTA – CONVERSIONISTA.SE

Fysiske butikker er finstemt salgsmaskineri som kan trekke alt de kan ut av kundens lommebok. E-handel har gått glipp av de fleste av de innsamlede erfaringene fra den tradisjonelle detaljhandelen. Svenske John Ekman fortalte hva ehandelen kan lære av de fysiske butikkene innen varehandel, plassering og kategoristyring.

Skap en god kjøpsopplevelse på mobil

BENJAMIN GUNDGAARD, FORFATTER OG EHANDELSEKSPERT

Foredraget var basert på en rekke tester og veldokumentert kompetanse fra bl.a ASOS, Amazon, Booking.com, eBay, Stylepit, Debenhams og Toys «R» Us. Her fikk de fremmøtte kunnskap som man kunne ta direkte med hjem og benytte i optimaliseringen av egen mobilløsning.

[vc_gallery type=”flexslider_slide” interval=”5″ images=”860,854,853,802″ onclick=”link_image” custom_links_target=”_self” column_number=”2″ grayscale=”no” choose_frame=”default”]

About the Author

Leave a Reply 0 comments

Leave a Reply: