Om eHandelsforum

eHandelsforum er et fora for inspirasjon, kompetanse og verdiskapning for alle som jobber med moderne handel og eHandel i Norge. eHandelsforum utvikler og arrangerer flere faglige og sosiale møteplasser med fokus på de endringer som påvirker det å drive moderne og fremtidsrettet handel nasjonalt og internasjonalt.

  • The Future Of Business: En årlig faglig konferanse med fokus på det å drive fremtidens handel med noen av verdens og Nordens mest anerkjente foredragsholdere på scenen. Les mer om The Future of Business.
  • Retail Insight – OmniChannel: Er en årlig konferanse hvor du får faglig inspirasjon og mulighetene for å treffe gamle og bygge nye nettverk i bransjen. Vi ser på hvordan man skal lykkes med sin satsing på OmniChannel! Les mer om Retail Insight.
  • BTB Forum: Norges årlige møteplass for moderne handel og eHandel for BTB. Les mer om BTB Forum 2016.
  • Conversion Performance: Årlig dagskonferanse om det å øke synligheten og lønnsomheten på nett.

Virke E-Handel er med som medarrangør. eHandelsforum samarbeider også med noen av markedets ledende tilbydere av produkter og tjenester for å drive effektiv og moderne handel. Klikk her for å se alle partnere hos eHandelsforum. Sammen jobber vi for å utvikle norsk eHandel!

Ola Hanø

Ola Hanø | CEO & Partner

Ola har tidligere arrangert store og små faglige og sosiale arrangementer bl.a Gulltaggen, SEM Konferansen og 8 Minuttes of Digital Marketing.

​Han har de siste årene jobbet med å utvikle verdiskapende opplevelser for bedrifter og organisasjoner gjennom sitt selskap Nye Konsepter AS. Ola har et stort internasjonalt nettverk og har hentet verdenskjente navn og fagpersoner til Norge.

​I tillegg til å utvikle eHandelsforum er Ola daglig leder i Content Marketing Norge.

Carl Wilhelm Vedvik

Carl Wilhelm Vedvik | Marketing Manager

Carl Wilhelm startet sin karriere som gründer av en nettbutikk som solgte baderomsmøbler. Der fungerte han som E-handelssjef i rundt 2 år. For å markedsføre butikken sin hadde han Content Marketing som hovedfokus framfor tradisjonelle markedsføringsmetoder, noe som fungerte veldig bra.

Med denne erfaringen utviklet Carl Wilhelm og Ola Hanø kunnskaps- og kompetansearenaen Content Marketing Norge, der målet er å styrke bransjen med kunnskap og kompetanse om denne markedsdisiplinen.