Om eHandelsforum - eHandelsforum

Om eHandelsforum

eHandelsforum er et fora for inspirasjon, kompetanse og verdiskapning for alle som jobber med moderne handel og eHandel i Norge. eHandelsforum utvikler og arrangerer flere faglige og sosiale møteplasser med fokus på de endringer som påvirker det å drive moderne og fremtidsrettet handel nasjonalt og internasjonalt.

  • Smart Marketing – Årlig arena hvor Noen av Norges fremste marketing-eksperter deler 10 av sine fremste praktiske teknikker, taktikker og strategier.
  • Lean Logistikk – Årlig møteplass som samler de som til enhver tid ønsker å forbedre og utvikle bedriftens største konkurransefordel – Internlogistikken
  • Retail Insight – OmniChannel: Er en årlig konferanse om hvordan man skal lykkes med sin satsing på OmniChannel! Les mer om Retail Insight.
  • B2B Forum – Norges årlige møteplass for moderne handel og eHandel for BTB
  • Conversion Performance: Årlig dagskonferanse om det å øke synligheten og lønnsomheten på nett.

eHandelsforum samarbeider med ulike leverandører av produkter og tjenester som jobber til daglig med å bidra til at bedrifter kan drive effektiv og moderne handel. Ønsker du å delta på et eller flere arrangementer, så er det bare å ta kontakt med oss. Sammen jobber vi for å utvikle norsk eHandel!

Ola Hanø

Ola Hanø | CEO & Partner

Ola har tidligere arrangert store og små faglige og sosiale arrangementer bl.a Gulltaggen, SEM Konferansen og 8 Minuttes of Digital Marketing.

​Han har de siste årene jobbet med å utvikle verdiskapende opplevelser for bedrifter og organisasjoner gjennom sitt selskap Nye Konsepter AS. Ola har et stort internasjonalt nettverk og har hentet verdenskjente navn og fagpersoner til Norge.

​I tillegg til å utvikle eHandelsforum er Ola daglig leder i Content Marketing Norge.

Carl Wilhelm Vedvik

Carl-Wilhelm Vedvik | Marketing Manager

Carl-Wilhelm er en digital markedsfører med spisskompetanse innen Content Marketing og SEO. Før han ble markedssjef i eHandelsforum, startet Carl karrieren som E-Commerce Manager i en nettbutikk som solgte alt innen baderom. Der økte han trafikken og salget gjennom innholdsmarkedsføring og søkemotoroptimalisering.

Carl-Wilhelm er også Partner & Content Marketing Manager i Content Marketing Norge.