Retail Insight 2016

Hvordan lykkes med din satsing på OmniChannel?

OmniChannel – Big Data – Bruker- og kundeopplevelser – OmniChannel Marketing – Automatisering –Tilpasning

Ole-Johan Lindøe

Ole-Johan har vært leder for nettsatsingene til selskaper som Moods of Norway, Expert, Elkjøp Nordic, Gresvig og SAS. Lindøe regnes som en av Norges fremste innen ehandel- og omnikanalstrategier.

Rasmus Houlind

Rasmus arbeider med Omnichannel Marketing og Customer Experience Management i sitt eget selskap, Omnichannel Institute. Han holder ofte foredrag og Keynotes på dette emnet.

Espen Bergh

Espen har jobbet med e-handel og online marketing for firmaer som Apple, Skandiabanken, XXL, Stadium, Vinmonopolet, Egmont, LEGO, Lekenett, Thon Hotels og Telenor. Nå jobber han blant annet med større kjeder som Brødrene Dahl og Malorama.

Knut Weberg

Startet InFact med egenutviklet datainnsamlingssystem i 2001. Arbeider med media, politiske miljøer og enkeltstående virksomheter.

Johan Hallgårde

Johan har over ti års erfaring med å kombinere fysiske butikker med e-handel og er en av Sveriges fremste Omnichannel eksperter.

Mike Saar

Vice President i Theilgaard Mortensen

Hans Petter Hübert

Retail Director i Moods Of Norway

Torkel Johannessen

Torkel Johannessen er leder for E-handel og Omni-kanal på VITA / Cosmetic Group. Han har jobbet i USA, England og det Norske digitale rom for mer enn 15 år og hatt roller på Match.com, Yahoo! og Egmont.


Medarrangør

virke

Generalsamarbeidspartner


Hovedsamarbeidspartnere

virke
24nettbutikk

Samarbeidspartnere

virke

Partnere

virke
Consafe Logistics