Retail Insight 2017

RETAIL TRENDS – BIG DATA – KUNDEREISEN – BRUKEROPPLEVELSE – OMNICHANNEL

Dine nåværende og fremtidige kunder forventer at du kjenner dem og gir dem relevant informasjon på tvers av kanaler – det gir de en god opplevelse av din bedrift. God kundeopplevelse er nå en forventning fra brukerne. Hva er det som skaper god kundeopplevelse og hva gjør at du taper kunder i fremtiden. 2. mars arrangerer eHandelsforum og Virke eHandel med samarbeidspartnere – Retail Insight – OmniChannel.

Espen Bergh

Forretningsutvikler og e-handelsrådgiver i Inmeta Consulting AS. Han har jobbet med e-handel og digital markedsføring for firmaer som Apple, Skandiabanken, XXL, Stadium, Vinmonopolet, Egmont, LEGO, Lekenett, Thon Hotels og Telenor.

Cate Trotter

Grunnlegger og Head of Trends i Insider Trends. Cate hjelper større retailere med innovasjon og å skape lønnsomme retailkonsepter.

Haider Abdo

Daglig leder og gründer av Returnado, et selskap innen retur- og klagehåndtering for nettbutikker. Plattformen effektiviserer og automatiserer ehandlernes retur- og klagehåndtering. Dette gir kundene en kundevennlig og praktisk prosess for retur av varer.

Fredrik Green

Fredrik var tidligere Country Manager i Klarna Norge. Nå er han administrerende direktør i 24Nettbutikk. Fredrik hjelper gründere å bli mer vellykket på nett ved å tilby en komplett e-handelsløsning.

Rasmus Houlind

Rasmus Houlind jobber til daglig i Marketing Automation-selskapet Agillic. Han har sin erfaring med omnichannel marketing fra kunder som Tivoli, SPORTMASTER, Flügger, FitnessWorld, Interflora, Toyota, Nordisk Film Biografer, OKQ8 med flere.

Louise Byg Kongsholm

Louise er Eier og Administrerende direktør i Scandinavian Trend Institute. I tillegg er Louise sjefredaktør, konsulent og trendforsker. Hun står blant annet bak bøkene ’Trendsociologi’ fra 2002, ’12 bud på 2012!’ fra 2010, ’Fra barnevogn til kørestol – livsfaser og forbrug’ fra 2007, ’Cross Channel – fuld integration eller pengene tilbage’ fra 2014, ’Trendsociologi v. 2.0’ fra 2015 samt ‘Cross Channel 2’ fra 2016.

Magnus Lenngren

Magnus har i løpet av de siste fem årene har vært med på å bygge opp en agil produktutviklingsavdeling som nå består av 120 personer. Magnus er lidenskapelig opptatt av digitalisering innen bank og finans, cloudbasert arkitektur og forretningsdrevet produktutvikling. Før rollen i Collector har Magnus arbeidet med å bygge opp service- og konsulentvirksomhet innen primært infrastruktur og outsourcing.

Tor Eivind Aurdal

Tor Eivind er Partner Manager i APSIS International. Han hjelper sine partnere å øke inntekten ved å forbedre avkastningen på deres markedsføring. Tor Eivind jobber daglig med å forbedre og effektivisere markedsføringen til sine partnere.


Medarrangør

virke

Generalsamarbeidspartner


Hovedsamarbeidspartnere

virke
24nettbutikk

Samarbeidspartnere

virke

Partnere

virke
Consafe Logistics