Returnado vil forenkle retur og klager

Bilde: ANNIKA FALKUGGLA

Millioner av kunder returnerer sine kjøp på nettet. Dette koster netthandlerne store summer hvert eneste år. Returnado vil forenkle returprosessen samtidig som de har fokus på å øke netthandlernes lønnsomhet.

Plattformen skal hjelpe netthandlerne med å håndtere returene på en smartere måte slik at færre hever kjøpet. I tillegg vil plattformen redusere administrasjonen av returhenvendelser for nettbutikkene. For godt til å være sant, eller?

«Returnado er som et Klarna for retur og håndtering av misfornøyde kunder. Teknikken som vi jobber med er til fordel for alle i bransjen, både netthandlere og kjøperne. Returnado effektiviserer returer og bidrar til at netthandlernes lønnsomhet øker gjennom at plattformen også skal generere nye kjøp.» sier Haider Abdo, gründeren i Returnado.

Retail Insight – OmniChannel 2. mars treffer du Haider Abdo fra Returnado. Han vil fortelle hvordan de kan øke lønnsomheten for nettbutikker samtidig som de øker kundetilfredsheten.

Les mer om Returnado her.

På Retail Insight 2017 kommer også følgende foredragsholdere:

louise-byg-kongsholm

Louise Byg Kongsholm | Administrerende direktør i PEJ Gruppen og forfatter av‘Cross Channel 2’

catetrotter

Cate Trotter | Grunnlegger og Head of Trends i Insider Trends

espen-bergh-ps

Espen Bergh | Forretningsutvikler og e-handelsrådgiver i Inmeta Consulting AS.

rasmus

Rasmus Houlind | Omnichannel Institute

Meld deg på konferansen

About the Author

Leave a Reply 0 comments

Leave a Reply: