B2B Forum - eHandelsforum

B2B Forum 6. desember 2018

Norges møteplass for ledere, mellomledere og deg som jobber med B2B e-handel.

«Be Like Amazon»

Vi etablerte B2B Forum i 2016 med det mål å bygge opp en årlig møteplass med fokus på utfordringer, muligheter og trender innenfor moderne handel for B2B-bransjen.

B2B Forum 2016 og 2017 ble en suksess og blir arrangert for tredje året 6. desember i 2018.

Hva vil påvirke, endre og utfordre din forretningsmodell i 2019?

  • Betydningen av raskere digitalisering av forretningsprosessene innenfor B2B handel
  • Økt fokus på innovasjon, nyskapning og endringstakt
  • Økonomiske utsikter for global og nasjonal handel i 2019
  • Logistikk og lagerstyring som forretningskritisk konkurransefaktor
  • Økt synlighet og kundetilfredshet med PIM (Product Information Management)
  • Økt kunde- og personaliseringsfokus i forretningsdriften
  • Betydningen av A.I. og Blockchain i moderne B2B-handel
  • Kundereisen for B2B bedrifter

De 100 første deltakerne får boken «Be Like Amazon»

Dan Toma

Author of The Corporate Startup. Dan comes from an entrepreneurial background – he has been involved with technology startups across the world. Puzzled by the questions ‘why are innovative products mainly launched by startups?’ He focuses on enterprise innovation strategy – specifically on the changes blue-chip organizations need to make to allow for new ventures to be built in a corporate setting. In this capacity he worked with companies like Deutsche Telekom, Bosch, Jaguar Land Rover, Bayer, John Deere or Allianz. Dan has also worked with various government bodies, in Asia and Europe, helping developing national innovation ecosystems and implement national innovation strategies.

Louise B. Kongsholm

Adm. Dir for Scandinavian Trend Institutte. Louise er administrerende direktør for Scandinavian Trend Institutte - pej gruppen, og jobber som  sjefsredaktør, konsulent og trendforsker. Louise står bl.a. bak bokutgivelsene:

  • Trendsociologi fra 2002
  • 12 bud på 2012! fra 2010
  • Fra barnevogn til kørestol – livsfaser og forbrug fra 2007
  • Cross Channel – fuld integration eller pengene tilbag’ fra 2014
  • Trendsociologi v. 2.0’ fra 2015
  • Cross Channel 2 fra 2016

Louise har nettopp lansert sin siste bok «Total Ret@il».

Bryan Eisenberg

Bryan Eisenberg is an internationally recognized authority and pioneer in online marketing, improving conversion rates, persuasive content and personal marketing, and helping organizations improve their customer experiences. Bryan was recognized by eConsultancy members as one of the top 10 User Experience Gurus, by LinkedIn as a Retail Influencer and he is also an IBM Futurist, he was selected as one of the inaugural iMedia Top 25 Marketers, and a Marketing Edge Rising Star Award winner.

Bryan Eisenberg is the co-founder of BuyerLegends. He is the co-author of the Wall Street Journal, Business Week, USA Today and New York Times bestselling books “Call to Action”, “Waiting For Your Cat to Bark?”, “Always Be Testing”, “Buyer Legends” and “Be Like Amazon: Even a Lemonade Stand Can Do It“. Bryan is a professional marketing keynote speaker

Program

TID: 6. desember 2018

STED: Hovedorganisasjonen Virke, Henrik Ibsens gate 90 Solli Plass, Oslo

PRIS: fra 1.990 kr eks. mva.

08:30 - 09:00

Registrering og utstilling (kaffe og te)

 09:00 - 09:05

Åpning med [Konferansier]

09:40 - 10:10

TBA

[Vi jobber med programmet…]

10:10-10:30

Kaffe og te

10:30 - 11:30

TBA

[Vi jobber med programmet…]

11:30-12:30

Lunsj og mingling

12:30 - 13:30

TBA

[Vi jobber med programmet…]

Hovedpartnere