På The Future Of Business kan du delta på en egen konferansedag om konvertering og optimalisering fra noen av de fremste ekspertene i Norden.
Det handler om data, innsikt og om det å forstå kundene dine!
Conversion Rate Optimalization (CRO) er et av de viktigste områdene for å forstå dine kunder, tilrettelegge for de på best mulig måte og det å vinne flere kunder.
Du som er Online manager, Digital Manager, E-commerce Manager eller på andre måter er ansvarlig for å sikre økt konvertering og salg gjennom bedriftens nettsider, bør få med deg denne dagen.
Her blir det praktiske case, optimaliseringstips og råd slik at du kan begynne å forbedre dine nettsider med en gang etter arrangementet. Vi er så sikre på at dette er nyttig for deg, at hvis du ikke får tips og råd som skaper økt effekt / verdi større enn det du benytter på din konferansebillett, så får du pengene tilbake!
Vi har tilrettelagt denne sesjonen for alle de som er ansvarlig for å sikre bedriften økt verdiskapning gjennom økt konvertering og salg gjennom bedriftens nettsider. Vi har invitert flere av de beste innenfor Conversion Rate Optimalization i Norden til å komme på Conversion Performance den 15. juni, for å dele sin kunnskap og kompetanse med deg.
Noen av de du møter er:
- Bryan Eisenberg, verdensledende innen konverteringsoptimering og brukeropplevelse
- Thomas Bering, Nordisk Head of Performance hos Google
- Jacob Kildebogaard, Webanalytiker.dk
- Benjamin Gundgaard, CustomerSense
- John Ekman, Chief Conversionista – Conversionista.se
- Eivind Savio, Fagansvarlig Digital Analyse, Neolab by Knowit