På The Future Of Business får du møte Johanna Jeppsson som er Content Optimization Manager i Nordens største elektronikkselskap, Elkjøp Nordic.
For at kundene som skal handle på nett er godt, relevant og verdiskapende innhold helt sentralt. Vi har utfordret Johanna Jeppsson til å dele noen av sine tips og triks.
Jeppsson har ansvar for optimalisering av innhold på alle Elkjøp Nordics syv nettbutikker. Dette inkluderer brukervennlighet, digital brand identity og markedsundersøkelser. Det store selskapet jobber stadig med forbedringer av innholdet, noe som må tilpasses kundenes forventninger. Jeppsson vil dele sine erfaringer med å jobbe med innhold i en internasjonal sammenheng, med varemerker hele Norden har et forhold til.
Johanna holder sitt foredrag på sesjonen «Content som konkurransefortrinn» på The Future Of Business 16. juni.
Med seg til The Future of Business får Johanna Jeppsson med seg Jaan-Ivar Semlitsch som er konsernsjef i Nordens ledende selskap innen forbrukerelektronikk. Semlitsch vil fortelle hvordan selskapet jobbet med samspill mellom online- og offline-kanaler.