Vi har nå valgt vinnerne i konkurransen om en gratis stand på The Future of Business. Her er vinnerne.
eHandelsforum har som mål å utvikle norsk ehandel og i den sammenhengen har vi også et stort samarbeid med ledende netthandelsleverandører i Norge. 15. og 16.juni arrangerer vi konferansen The Future of Business på Oslo Kongressenter med foredragsholdere fra hele verden. Se listen over alle foredragsholdere som er bekreftet.
I forbindelse med konferansen har vi utfordret nye norske leverandører til å søke om en gratis utstillingsplass, slik at de kan vise seg frem for potensielle kunder. Vi fikk inn en rekke spennende forslag og har endt opp med følgende spennende selskaper:
Zoopit.no
Forbrukerne forventer stadig raskere leveranser. Ekspressleveranser er noe som nå blir stadig mer etterspurt og her har selskapet Zoopit mye spennende på gang. Med på laget har de fire unge gründerne fått med seg Expert-investor Øyvind Tidemandsen og flere viktige alliansepartnere er på vei.
Colliflow.no
Deres spisskompetanse er effektiv lagerdrift. Sammen med utvalgte partnere på logistikksystemer, transport, emballasje og lagerarealer tilbyr de en komplett logistikkløsning som er effektiv, fleksibel og besparende for virksomheter som har et lagringsbehov. Vi håndterer alt; transport fra leverandør, lagring av varer, plukking og pakking av ordrer, distribusjon og returhåndtering. Ved å benytte Colliflow får man tilgang til et operativt lager og forutsigbare logistikkostnader. I tillegg tilgang til volumavtaler på pakkemateriell, transport og distribusjon.
Bubbleyes.com
Bubbleyes har fått mye oppmerksomhet for sitt ikon som ligger under hver eneste vare i en nettbutikk. Når kunden er innom, men ikke har anledning til å kjøpe, kan han legge igjen et spor hvor han ønsker beskjed dersom prisen på dette aktuelle produktet blir satt ned. Kunden trykker på et sosialt ikon, ikke ulikt de ikoner som finnes i sosiale mediekanaler som Facebook, Pinterest osv. Bubbleyes kaller sitt ikon for “bubbl it”. I det øyeblikket prisen settes ned, sendes et pushvarsel til kunden. Kunden åpner da pushvarselet, går inn i appen og videre rett inn i handlekurven hos nettbutikken. I appen vil det finnes en oversikt over alle produkter som nettbrukeren har trykket “bubbl it” på og det er selvsagt mulig å gå direkte til nettbutikken for å kjøpe når som helst.