
Bilde: ANNIKA FALKUGGLA
Millioner av kunder returnerer sine kjøp på nettet. Dette koster netthandlerne store summer hvert eneste år. Returnado vil forenkle returprosessen samtidig som de har fokus på å øke netthandlernes lønnsomhet.
Plattformen skal hjelpe netthandlerne med å håndtere returene på en smartere måte slik at færre hever kjøpet. I tillegg vil plattformen redusere administrasjonen av returhenvendelser for nettbutikkene. For godt til å være sant, eller?
«Returnado er som et Klarna for retur og håndtering av misfornøyde kunder. Teknikken som vi jobber med er til fordel for alle i bransjen, både netthandlere og kjøperne. Returnado effektiviserer returer og bidrar til at netthandlernes lønnsomhet øker gjennom at plattformen også skal generere nye kjøp.» sier Haider Abdo, gründeren i Returnado.
På Retail Insight – OmniChannel 2. mars treffer du Haider Abdo fra Returnado. Han vil fortelle hvordan de kan øke lønnsomheten for nettbutikker samtidig som de øker kundetilfredsheten.
På Retail Insight 2017 kommer også følgende foredragsholdere:
Louise Byg Kongsholm | Administrerende direktør i PEJ Gruppen og forfatter av‘Cross Channel 2’
Cate Trotter | Grunnlegger og Head of Trends i Insider Trends
Espen Bergh | Forretningsutvikler og e-handelsrådgiver i Inmeta Consulting AS.
Rasmus Houlind | Omnichannel Institute