Retail Insight 2018
Dato kommer…
RETAIL TRENDS – BIG DATA – KUNDEREISEN – BRUKEROPPLEVELSE – OMNICHANNEL
— Hold deg oppdatert på Retail Insight 2018 —
Få informasjon om nye talere, agenda og diverse tilbud:
- konferansen
- PROGRAM
- talere
- Påmelding
- Utstiller
Norges møteplass Retail Insight & OmniChannel arrangeres i 2018
Dine nåværende og fremtidige kunder forventer at du kjenner dem og gir dem relevant informasjon på tvers av kanaler – det gir de en god opplevelse av din bedrift. God kundeopplevelse er nå en forventning fra brukerne. Hva er det som skaper god kundeopplevelse og hva gjør at du taper kunder i fremtiden.
Tid: TBA
Sted: TBA
Samarbeidspartner / Utstilling:
Retail Insight – OmniChannel er en årlig konferanse hvor du får faglig inspirasjon og mulighetene for å treffe gamle og bygge nye nettverk i bransjen.
I forbindelse med arrangementet vil det bli muligheter for selskaper til å stille ut og presentere seg mot deltakerne på arrangementet. Ønsker du å delta i å utvikle ehandel i Norge gjennom å bli synlig på våre fysiske og digitale flater.
Ta kontakt med omnichannel@ehandelsforum.no / +47 922 922 28
08:30 - 09:00
Frokost, kaffe og te serveres
09:00 - 09:15
TBA
09:15 - 10:15
TBA
10:15 - 10:30
Kaffe og te
10:30 - 11:30
TBA
11:30 - 12:00
TBA
12:00 - 12:45
Lunsj
12:45 - 14:00
TBA
14:00 - 14:15
Kaffe og te
14:15 - 15:15
TBA
15:15 - 15:30
Kaffe og te
15:30 - 16:00
TBA
16:00 - 16:30
TBA
16:30
Avslutning og oppsummering av konferansen
Taler
Taler
Taler
Taler
Utstiller på Retail Insight - OmniChannel
Norges møteplass Retail Insight & OmniChannel arrangeres for tredje gang i 2018. Ønsker du å delta og synliggjøre deg og din bedrift på denne årlige møteplassen, så ta kontakt på ehandel@ehandelsforum.no:
Utstiller
2 konferansebilletter
- Stand (ca. 2-4m2) under konferansen.
Logoeksponering som Utstiller på nettsiden for konferansen, under konferanse- og mailutsendelser om Retail Insight, bannere samt annen kommunikasjon før og under arrangementet.
25 000,- eks. mva
Partner
8 konferansebilletter
- Stand (ca. 4-6m2) under konferansen.
- Native Ads: Artikker av verdi for nettverket som presenterer noe unikt ved produkt, nyheter, undersøkelser (Blir distribuert på nettsiden, nyhetsbrev, FB etc).
- Faglig involvering om det passer inn i programmet.
Logoeksponering som Partner på nettsiden for konferansen, under konferanse- og mailutsendelser om Retail Insight, bannere samt annen kommunikasjon før og under arrangementet.