Content som skaper en god brukeropplevelse

Content som skaper en god brukeropplevelse

Få satser så hardt og godt på content marketing som Hi-Fi Klubben. På The Future of Business får du høre hvordan de jobber med å skape godt innhold.

Godt innhold på web er et viktig område for Hi-Fi Klubben, for å skape den samme trygghet og kompetanseoverføring som den ekspertisen som finnes i de fysiske butikkene, og samtidig for å styrke merkevaren.

Nå får du mulighet til å høre hvordan kjeden jobber med innholdsproduksjon på The Future of Business. Da kommer nemlig Kenneth Westby som er Nordic Webmaster i Hi-Fi Klubben.

Kenneth er på mange måter en digital potet i Hi-Fi Klubben, med ansvar for utvikling og testing av nettsidene og den digitale kommunikasjonen som gjøres i de ulike kanalene, oppfølging og optimering av eget innhold samt ekstern annonsering. Han har også ansvar for å optimere nyhetsbrevene, en av de viktigste kanalene til Hi-Fi Klubben. Kenneth har jobbet ca 15 år i Hi-Fi Klubben, hvor han startet som butikkansatt i et par år, drev deretter kundeservice nettbutikken i noen år før han ble Web Manager. Det har gitt mye verdifull erfaring i hele salgskjeden og kundeopplevelsen fra web til butikk.

Se hvilke talere som kommer på The Future of Business

Meld deg på The Future of Business

About the Author

Leave a Reply 0 comments

Leave a Reply: