Fagrådet | Conversion Performance
For å sikre topp faglig innhold og den beste kvaliteten på talere og case, har vi engasjert noen av de beste til å hjelpe oss. Vi ønsker flere til å sitte i vårt fagråd. Har du lyst til å bli med, så ta kontakt med oss på ehandel@ehandelsforum.no.
Vi utvider listen fremover, men de vi har vært så heldige å få med oss er:[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”944″ border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”306×270″ css=”.vc_custom_1449240890822{padding-bottom: 10px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1449240799450{padding-right: 40px !important;}”]
Ole Gregersen
Spesialist i konverteringsoptimering og usability
Ole Gregersen senior optimeringskonsulent i Optuner, en virksomhet spesialisert i konverteringsoptimering og brukertesting.
Han har bakgrunn innen usability og interaksjonsdesign og har arbeidet for både store danske software-selskaper og innenfor e-handel. I tillegg har han undervist på IT-Universitetet i København i 6 år på høyere nivå, der han for øvrig skrev læreboka selv. Ole er medarrangør av ConversionBoost, en konferanse kun om konverteringsoptimering i København.
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”860″ border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”350×308″ css=”.vc_custom_1449240895967{padding-right: 40px !important;padding-bottom: 10px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1449240542277{padding-right: 30px !important;}”]John Ekman
«Chief Conversionista», CONVERSIONISTA.SE
Ekman er kjent som «Conversionista» eller «Mr. Konvertering» og er gründer av Conversionista!, som er nr. 1 på konverteringsoptimering i Sverige.
Conversionista! hjelper kunder å forbedre konverteringsraten ved hjelp av et strukturert oppsett, implementering og oppfølging av konverteringsmål.
John har blant annet hatt ledende stillinger i Icon Medialab, Net Entertainment og Betsson. John arrangerer også det tredje største eventet innen konverteringsoptimering i verden, Conversion Jam.
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”987″ border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”350×308″ css=”.vc_custom_1449240904354{padding-bottom: 10px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1449240595490{padding-right: 40px !important;}”]André Morys
DAGLIG LEDER, VERDENS STØRSTE CRO-BYRÅ – WEB ARTS AG
André er Europas fremste ekspert på CRO (Konverteringsoptimalisering) Han vil holde foredraget «Building a Growth process – what you should copy from Amazon». André står også bak oppbyggingen av Europas største arrangement innenfor konverteringsoptimalisering – conversionSUMMIT som samler verdenseliten innenfor CRO. I tillegg til dette har André bygget opp verdens største CRO byrå – Web Arts AG.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/1″][vc_separator align=”align_center” type=”normal” position=”center” width_in_percentages=”” border_width=”2″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”594″ border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”350×308″ css=”.vc_custom_1449240910547{padding-right: 40px !important;padding-bottom: 10px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1449240611587{padding-right: 40px !important;}”]
Mogens Møller
CEO i Sleeknote, International speaker, CRO-spesialist
Mogens Møller er konverteringsoptimaliseringsekspert og har jobbet for flere av Skandinavias største nettbutikker. Han har erfaring og mye kunnskap om hvordan nettbutikker skal få flere besøkende til å handle. Mogens har gjennomført rundt 20 brukertester pr mnd. over lang tid og har gjennom det fått god innsikt i hva besøkende synes er logisk og ulogisk ved nettsiden og ikke minst hva som selger.
Mogens er i dag CEO i Sleeknote, som er et verktøy for leadgenerering.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”381″ border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”350×308″ css=”.vc_custom_1449240917172{padding-bottom: 10px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1449240620849{padding-right: 40px !important;}”]
Eivind Savio
Fagansvarlig Digital Analyse, Neolab by Knowit
Eivind har i de siste årene jobbet med digital analyse og A/B-testing/multivariattesting. Eivind har en Bachelor i Markedsføring fra BI med spesialisering i bedriftsutvikling, tidligere drevet eget selskap og har jobbet 9 år i Forsvaret.
Eivind har erfaring innen søkemotormarkedsføring og handlingsorientert webanalyse fra mange og forskjellige selskaper. Mange kunder har fått en enorm innsikt og verdi gjennom hans rådgivning og kunnskap. I dag jobber han som Fagansvarlig Digital Analyse hos Neolab by Knowit. Han har tidligere jobbet i byråene iProspect, Carat Interactive, Creuna og Halogen og Metronet.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”1044″ border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” css=”.vc_custom_1449656886885{padding-bottom: 10px !important;}” img_size=”full”][vc_column_text css=”.vc_custom_1449656815108{padding-right: 40px !important;}”]
Jan-Ove Torsvik
Jan-Ove Torsvik, Rådgiver / Partner, Max Resultat AS
Jan-Ove hjelper gründere, bedriftsledere og markedsansvarlige få flere kunder og økt salg (uten å bruke mer penger på annonsering) gjennom konverteringsoptimalisering og dedikerte landingssider.
I tillegg holder han foredrag om hvordan bedrifter får mest mulig igjen for hver krone som investeres i markedsføring. Han har startet MaxResultat.no og står bak SuperSider, KonverteringsBloggen og WorkCation.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]