eHandelsakademiet - eHandelsforum

eHandelsakademiet

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

eHandelsakademiet

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]
  • Strategi og konseptutvikling
  • Omni-channel marketing
  • Internasjonal ehandel
  • Effektive logistikkløsninger
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]
  • Fremtidens betalingsløsninger
  • Digital- / performance marketing
  • Webanalyse, Conversion og optimalisering
  • Content Marketing
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Ønsker du å vite mer om mulighetene for å bidra faglig på akademiet, så ta kontakt med daglig leder Ola Hanø på tlf: 922 922 28 eller ola@ehandelsforum.no.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_tabs style=”horizontal”][vc_tab title=”MASTER CLASS” tab_id=”1427885533148-8″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

 

Brukertest: Det viktigste verktøyet innenfor konverteringsoptimalisering

 

12. mai arrangerer eHandelsforum et 3 timers seminar med en av Nordens fremste konverteringseksperter.

Mogens Møller vil gi deg en innføring i brukertesting (User-test), som er det viktigste verktøyet innenfor konverteringsoptimalisering

Hver gang Mogens starter et samarbeid med en ny kunde, så begynner dette med en brukertest på kundens ehandelsløsning. Grunnen til dette er at en brukertest alltid gir verdifull innsikt til hva som må endres og tilpasses for å kunne øke konverteringsraten.

Etter denne innføringen over 3 timer med en av Nordens fremste eksperter, vil du lære selv hvordan du kan skrive et godt brukertest script og hvordan du best finner kvalifisert personer/brukere til din brukertest.

På slutten av dagen vil Mogens gjennomføre en live-brukertest på en av deltakernes ehandelsløsning, så alle kan se I hvordan en brukertest skal gjennomføres I praksis.

Når du har gjennomført dette seminaret, skal du kunne være rustet til å gjennomføre en brukertest på din egen nettbutikk, og dermed få vite hvordan du hever din konverteringsrate.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”589″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”full” css=”.vc_custom_1427886735668{margin-top: 30px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1427886819596{margin-top: 30px !important;}”]

Dette er Mogens Møller:

Mogens Møller er en av Nordens fremste spesialist i konverteringsoptimalisering av nettbutikker.

Han er rådgiver til flere av Nordens største nettbutikker I konverteringsoptimalisering, og bidratt til at de har fått flere konverteringer og salg fra de besøkende.

Mogens Møller har sett mere enn 300 brukertester av nettbutikker. Han foretar selv ca. 20 brukertester pr mnd. for hans kunder. Mogens har derfor en unik innsikt i hva brukere synes er logisk og hva de synes er ulogisk. Han vet også hva brukerne ser etter og hva som skaper salg!

Mogens er en erfaren foredragsholder og leverer alltid energifylte presentasjoner med masse praktiske tips og case.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/1″][vc_column_text]MASTER CLASS – BRUKERTEST

  • Tid: 12. mai 2015 kl 12.30-15.30 (registrering og kaffe fra kl 12.00)
  • Sted: Oslo Kongressenter, Youngstorget
  • Pris: 2 490,-
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][button size=”big_large_full_width” target=”_self” text=”Meld deg på her” text_align=”left” link=”https://ehandelsforum.no/ehandelsakademiet/pamelding/”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tab][vc_tab title=”CONVERSION MANAGER” tab_id=”1427885533543-8″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/1″][vc_column_text css=”.vc_custom_1427891697132{margin-top: 30px !important;}”]

Bli sertifisert Conversion Manager av eHandelsforum

Conversion Manager arrangeres over 9/10 kurskvelder fra ca. kl. 12 – 16 hver gang. Kurset holdes av anerkjente kursholdere som er de fremste innenfor sitt fagområde.  Kurset vil også ha gjesteforedragsholdere som vil holde alt fra 30 – 60 minutters faglige kurs. Første kursdag vil være et heldagskurs med gjennomgang av alle verktøyene som du må ha installert i forkant for å få mest mulig utbytte av din deltakelse.

  • Tid: Høsten 2015 (Tidspunkter kommer)
  • Sted: Informasjon kommer
  • Pris: 29 900,- eks mva pr. person.

Du kan enten:

  1. Melde deg på her, eller

Hvis du vil bli en av de første i Norge til å bli sertifisert Conversion Manager fra eHandelsforum, så kan du sikre deg plass allerede nå. Dette vil være det mest matnyttige og mest kompetanserike kurset du vil ha deltatt på.

  1. Meld din uforpliktende interesse for å motta programmet her: ola@ehandelsforum.no
[/vc_column_text][vc_separator align=”align_center” type=”normal” position=”center” width_in_percentages=”” up=”30″ down=”30″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]Høsten 2015 åpner eHandelsakademiet. Dette blir en serie av sterkt faglige kurs og seminarer som først og fremst er tilrettelagt for deg som ønsker en bredere og dypere gjennomgang av hvordan man skal lykkes med ehandel i fremtiden. Alle kursene blir arrangert i samarbeid med de aller beste og erfarne kursholdere i Norden.

 

[/vc_column_text][vc_column_text]

Hvorfor Conversion Manager?

 

Fokus på konvertering og konverteringsoptimalisering er det området som har fått det størst fokuset innenfor digital performance i de siste årene. Alt man gjør digitalt handler om å skape en eller annen form for konvertering – en ønsket handling fra en bruker i din målgruppe.

Alle vil ha størst mulig konvertering og effekt, og mange bruker mye tid og krefter på å optimalisere for det.

Conversion Manager gir deg den beste praktiske kunnskapen og kompetansen innenfor konverteringsoptimaliserting. Du vil kunne jobbe med din egen nettside og få med deg mange verdifulle tips gjennom alle kursene. Du skal altså kunne optimalisere under kursets gang og sikre lønnsomhet for din bedrift gjennom kursperioden.

 

Du kommer til å lære mer om følgende:

 

  • Konverteringsoptimalisering fra A – Å
  • Å analysere og forstå dine brukere
  • Å forstå hva som fungerer og hvorfor dine kunder forsvinner
  • Å forstå websykologi og hvordan man skal overbevise kundene på best mulig måte
  • Å bli en del av et Nordisk konverteringsnettverk
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1427892778873{margin-top: 30px !important;}”]

Hvem er dette tilrettelagt for?

 

Du jobber med markedsføring, digital performance eller performance marketing og har gjerne en stilling som online manager, digital manager, Commerce manager eller at du er ansvarlig for noen av de digitale kanalene i din bedrift eller for å skape resultater i de digitale kanalene. Hvis du ikke gjør det, så har du kanskje lyst til å bli best på å skape resultater for din bedrift eller blir veldig attraktiv på fremtidens arbeidsmarked.

Hvis du jobber med analoge kanaler og skal gjøre det i tiden fremover, så er nok ikke dette noe for deg.

 

Hva kreves av deg?

 

Vi krever at du er nysgjerrig og deler interessen og engasjementet for alltid å kunne skape bedre og bedre opplevelser for dine eller din bedrifts brukere.

  • Du tenker optimalisering, konvertering, A/B testing flere ganger om dagen.
  • Du får mest igjen for kursene hvis du er ansvarlig for et eget nettsted.
  • Du er forberedt på at du kommer til å bli den mest viktigste ansatte for ledelsen i din bedrift i fremtiden.
  • Du har lyst til å utvikle og bli en del av et Conversion nettverk, som deler kunnskap og kompetanse (egen alumni gruppe på Facebook for alle deltakere og talere).
  • Du er innstilt på kontinuerlig læring og møte de flinkeste/dyktigste ekspertene i bransjen..
  • Du er innstilt på å bli den viktigste rådgiveren for ledelsen i din bedrift
  • Du er den som vil være med på å skape fremtidens resultater i selskapet
    Du vil ha annerkjennelse for jobben du gjør, de resultatene du er med på å skape
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]Hvis ikke disse argumentene er med på sikre din deltakelse fra ledelsen, så kan du be de ringe oss for en siste pitch. Vi regner med at kursavgiften er tjent inn allerede ved første kursdag – resten er ren fortjeneste for din nettbutikk.[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/1″][vc_separator align=”align_center” type=”normal” position=”center” width_in_percentages=”” up=”50″ down=”50″][vc_column_text css=”.vc_custom_1427893624567{margin-top: 30px !important;}”]

Innsikt – Utvikling – Forbedring

[/vc_column_text][vc_column_text]Gjennom kurset så vil deltakerne samle egne data for å kunne optimalisere på egne nettsider. Webanalyse og implementering av verktøy blir derfor viktig for å kunne gjøre kontinuerlig optimalisering og justeringer gjennom hele kurset. Du vil som deltaker på dette kurset få tilsendt en liste med verktøy som bør / skal være installert før kurset begynner. Gjør du dette vil du kunne få mest ut av å delta på kurset. Det er/kan tilkomme en kostnad knyttet til verktøyene.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

Temaene på kursene er bl.a.:

 

  1. Conversion Manager – Introduksjon og websykologi
  2. Conversion Manager – Strategi og mål
  3. Web Analytics Performance – grunnlaget for god konverteringsoptimalisering
  4. Conversion – Verktøy og bruksområder
  5. Optimalisering av nettstedGod brukeropplevelse
  6. Optimization Performance – Brukertester og eyetracking
  7. Google Adwords Performance – resultater over natten!
  8. Call to Action, Checkout & Payment Performance
  9. Conversion – Best Practice (Landingssider / eCommerce)
  10. Content marketing – SOME – SEO
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

Mange av temaene og talerne er på plass, men vi lanserer ikke hele programmet etc. før talerne har kommet med de endelige innspill på det faglige. Det skjer snart, så følg med eller registrer deg for å motta mer informasjon når det lanseres.

Det er fortsatt muligheter for å komme med innspill på temaer og talere, men nå begynner brikkene å falle på plass så i så fall må du skynde deg. Send en mail til ola@ehandelsforum.no eller ring 922 922 28.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][button target=”_self” text=”Meld deg på her” size=”big_large_full_width” link=”https://ehandelsforum.no/ehandelsakademiet/pamelding/”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tab][/vc_tabs][/vc_column][/vc_row]