
I konkurranse med Norges øvrige netthandelsbutikker vant Hekta På Tur prisen Årets Logistikkopplevelse 2018. Helt fra starten i 2012 har visjonen vært å gi kvalitetsbevisste friluftsfolk en bedre turopplevelse. Daglig leder Rune Kjeldsen og Anette Kjeldsen fra Hekta På Tur mottok prisen under Nordic Business Forum 2018.
På bildet: Anette Kjeldsen, Brand Manager, Hekta På Tur AS, Steffen Larvoll, Juryleder Årets Logistikkopplevelse, Rune Kjeldsen, Daglig leder, Hekta På Tur AS
Selskapet hadde best resultat i seks av åtte kriterier, og det sier noe om den utrolige jobben de har lagt ned for å skape en fantastisk kundeopplevelse. Vi håper prisen vil hjelpe selskapet å skape en enda bedre nettbutikk og logistikkopplevelse for turinteresserte nordmenn.
Se også artikkel fra Hovedsamarbeidspartner LIS