På The Future Of Business får du høre Maria Ebbestad fra Kondomeriet. Hun kommer for å fortelle om kjeden jobber med kundeservice i alle kanaler.
Fornøyde kunder fremheves som nøkkelen til lønnsomhet og langsiktig vekst, men hvordan går man frem for å skape fornøyde og lojale kunder?
Kondomeriet består i dag av 10 butikker, i tillegg til internettbutikken og engrossalg. «Vår oppskrift på suksess er å ta kundene på alvor, vi gir god service og er seriøse innen den bransjen vi representerer. Vår daglige kontakt med kunder gir oss verdifulle tilbakemeldinger på produkter, dette er med på å utvikle det varesortimentet vi har i dag og vil satse på i fremtiden.»
Maria ble kåret til «Årets Nettredaktør» i 2012. Hun har hovedansvaret for Kondomeriets arbeid i sosiale medier, og står for alt innhold på Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, Google+, blogg og nyhetsbrev. Hun er også Kondomeriets pressetalskvinne. På fritiden driver hun reisebloggen Reisetid som var finalist i kåringen av «Årets reiseblogg 2014».
Maria skal i sitt foredrag fortelle mer om hvordan Kondomeriet klarer å holde sitt sterke kundefokus og hvordan det har bidratt til den suksessen som de har oppnådd.
Maria holder sitt foredrag på sesjonen «Fornøyde kunder som konkurransefortrinn» på The Future Of Business 16. juni.