På to dager har 74 deltakere meldt seg på det første eFokus-seminaret til eHandelsforum. Vi håper du også vil bli med!
Vi har satt fokus på hvordan man bør utvikle bedriftens strategi, slik at den kan leve videre i et stadig tøffere marked hvor konkurransen øker nasjonalt og hvor store internasjonale aktører som Amazon, eBay, Zalando og Alibaba tar økte andeler verden over.
God strategisk ledelse krever en dyp forståelse for hva som påvirker konkurransesituasjonen, og hvilke strategiske alternativer som finnes. En vellykket gjennomføring av din strategi avhenger av hvordan du skal ta strategien ut på en effektiv, operativ og kostnadseffektiv måte.
3. mars arrangerer eHandelsforum årets første eFokus på Oslo Kongressenter, Youngstorget i Oslo. 74 selskaper har allerede meldt seg på seminaret som er tilrettelagt for deg som er opptatt av ehandel og omnichannel. I løpet av tre timer vil seks av Nordens beste innen ehandel og digitale medier røpe mange av sine hemmeligheter. På denne dagen vil du få høre mer om:
– The Future Of eCommerce, Kristjan Mar Hauksson, COO i SMFB Engine
– Vær der hvor kunden er, Karl Fredrik Lund, Vice President i NetCom
– Slik kombinerer du B2B- og B2C-salg, Finn Magnus Torall, Gründer nettbutikken Milrab.no
– Sømløst samspill mellom butikk og ehandel, Mikael Stålnacke, E-commerce manager, MQ
– Netthandel er ikke venstrehåndsarbeid, Morten Iversen, Ehandelsstrateg i Checkout
– Hva kan nettbutikkene lære fra andre kanaler? Svein-Erik Hole, Redaktør Vekst & Utvikling i Teknisk Ukeblad
Meld deg på eFokus Strategi (påmeldingsskjema)
PS: Bildet viser noen av de selskapene de 74 foreløpige deltakerne på eFokus Strategi representerer. Vil du møte dem og delta på et veldig godt faglig arrangement, så er det bare å melde seg på. Vi gjør oppmerksom på at det er begrenset antall plasser.