Pilot er et digitalt byrå som har som fokus å skape lønnsomhet gjennom sosiale medier. Med spisskompetanse på Facebook, kan Pilot bistå deg i alle aspekter som kan være med på å ta din virksomhet i luften – og samtidig vise til hvor mye du tjener på å investere i digital annonsering.
Selv om Takin Kroop kun er 24 år gammel, har han allerede rukket å opparbeide seg en strategisk og operativ kompetanse innen sosiale medier. Med bakgrunn i markedsføring og strategisk vekst har han hatt fokus på digitale medier de siste 6 årene. Han har bl.a. gitt sine råd og jobbet med merkevarer som Resolution Media, OMD, LOS&CO, Telenor, MTG Group, Canon, Norwegian, Santander Consumer Bank og Nordic Choice Hotels – på hvordan utnytte de digitale plattformene for å skape lønnsom vekst.
«I ett ledd for å løfte egen kompetanse og bidra til å løfte nivået i bransjen, har vi valgt å ha fokus på å dele den kompetansen som vi til enhver tid besitter. Endringene skjer så raskt og vi er derfor glad for å kunne inngå et samarbeid med en profesjonell fasilitator som har fokus på kontinuerlig kompetanseheving innenfor moderne handel/e-handel. Vi gleder oss til å jobbe med teamet bak eHandelsforum og å bidra med vår kompetanse i forbindelse med arrangementene til eHandelsforum i 2016», sier Takin Kroop, daglig leder i Pilot Media.
«For å kunne sikre effektiv markedsføring og kommunikasjon, kreves det i dag at man har fokus på de kontinuerlige endringer og utviklingen som skjer i sosiale medier. Pilot Media tilbyr næringslivet denne svært så ettertraktede og etterspurte kompetansen. Med spisskompetanse på hvordan fremtidig effektiv markedsføring på sosiale medier, er vi glade for at Pilot Media vil bidra til å dele sin kompetanse på våre arrangementer i 2016. Vi er glade for å ha med Pilot Media og Takin som Partner på eHandelsforum i 2016», forteller Ola Hanø, daglig leder i eHandelsforum.
Pilot Media treffer du på følgende arrangementer til eHandelsforum
- The Future Of Business 7. og 8. april 20176
- Conversion Performance 20. oktober 2016
- Business To Business Forum 6. desember 2016¨
- Retail Insight – OmniChannel 2. februar 2017